چرا عکاسی بارداری یکی از جذاب ترین انواع عکاسی است؟

زمانی که قرار است یک عضو جدید وارد یک خانواده شود قطعا برای همه اعضای آن خانواده شور و شوق خاصی به وجود می آید.

عکاسی بارداری نه تنها فرصت خوبی برای عکاسی از زیبایی مادر باردار خانواده است، بلکه میتواند تبدیل به یک جلسه عکاسی دو نفره و یا حتی خانوادگی شود.

اما سوال اصلی این است که وقتی مقابل لنز دوربین قرار میگیرید به جز نگاه کردن به دوربین و لبخند زدن چه کاری میتوانید انجام دهید؟

کوچک استودیو در این مطلب چند ایده ساده برای شما عزیزان دارد.

اولین ایده یک کلوز آپ از شکم مادر است

ستاره این عکاسی که همان شکم بزرگ شما مادر عزیز است در یک کادر بسته و ساده قرار میگیرد و دیگر هیچ.

البته ایده های نویی برای این ژست وجود دارد، مانند : نقاشی کشیدن بر روی شکم شما مادر عزیز و یا گرفتن عکس سونوگرافیتان در کنار و یا جلوی شکمتان.

یک قاب دونفره ایده بعدی است

شما و همسرتان در کنار هم قرار است که والدین فرزندتان باشید پس یک قاب دو نفره و یا در واقع سه نفره میتواند آرامش و عشق بین شما سه نفر را نشان دهد.

که پیشنهاد ما در اینجا برای شما ست کردن لباس هایتان با یکدیگر است.

استفاده از یک تاج گل برای مادر در عکس بارداری

“بهشت زیرپای مادران است” این جمله معروف تداعی کننده یک الهه است. یک الهه را چگونه تصور می کنید؟ بله چهره ای ساده و زیبا به همراه یک تاجی سادی معمولا ساخته شده از گل. پس این یک ایده عالی برای زیباتر کردن عکس شما فوق العادست.

عکس بارداری ضد نور

این ایده برای همه عکاسی ها کاربردی نیست اما برای عکاسی بارداری یکی از محبوب ترین هاست، بیشتر عزیزانی که به آتلیه کودک و بارداری کوچک استودیو مراجعه می کنند مایل هستند تا یک عکس ضد نور حتما داشته باشند.

حالا علت محبوبیت این ایده عکاسی بارداری چیست؟

سوژه عکس بارداری در واقع شکم بزرگ یک خانم حامله ست و در عکس ضد نور که  به صورت نیم رخ از سوژه گرفته میشود، با تاکید و زیبایی سوژه عکس را نشان خواهد داد .

عکس قبل و بعد بارداری

احتمالا با این ایده آشنا باشید، این نوع عکس ها قبل و بعد از یک اتفاق و تغییرات ایجاد شده را نشان می دهند.

درعکس قبل می تواند شکم باردار شما به تنهایی یا با یک ژست همراه پدر نوزاد باشد و عکس بعد همان کادر و ژست خواهد بود با این اتفاق که به جای شکم شما حال فرزندتان در کادر قرار میگیرد.

آخرین ایده را به عکسی خانوادگی اختصاص می دهیم

اگر فرزند یا فرزندان دیگری دارید، بهتر است عکس هایی با آن ها هم داشته باشید.

برای مثال عکسی که شما و پدر خانواده در کنار هم ایستاده اید، شما دستتان بر رو شکمتان است، به دوربین نگاه می کنید و پدر به فرزندتان که درحال بوسیدن گونه شماست با عشق نگاه می کند.

چند ایده برای عکاسی بارداری

ممنون که همراه ما بودید، امیدوارم با خواندن این متن ایده های خوب و کاربردی گرفته باشید و این لحظات زیبا را بتوانید به زیبای به ثبت برسانید.

به یاد داشته باشید آتلیه کوچک استودیو با کادری متشکل از خانم های عکاس حرفه ای با داشتن ایده هایی نو و به روز برای عکاسی از دوران بارداری شما تا نوزادی و کودکی فرزند و یا فرزندان دلبندتان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *